måndag 1 december 2008

Adventspromenad

Igår var Hedda och jag och en massa andra borders på promenad längs havet. Det var så fint och det är roligt med nya ställen. Hedda skötte sig fint och hon visade mig att det är hon som är smartast i vår familj. Jag kastade i en godis i havet, först jagade hon den med vågorna sen satte hon tassen på, vinklade tassen och åt upp godisen! Det hade ingen annan hund här förstått :-D

Efter promenaden grillade vi, men till fikat gick vi in i stugvärmen och det var riktigt gott med nybakta lussekatter! Så hade vi lotteri, fina priser! Tusen tack för tavlan med borders!

På vägen hem kände jag en konstig huvudvärk, kanske var det Heddas fel eller så var det nån annans fel. Väl hemma blev det bara värre och värre. La mig redan vid nio och hoppades att jag inte skulle börja spy... Men det hjälpte inte.. Jag var mer död än levande när jag kom till jobbet imorse. Men det blev en kort dag... Mår inte riktigt som man ska nu heller men imorrn är vi lediga.....

Min mail funkar fortfarande rätt sporadiskt.....

1 kommentar:

Anonym sa...

Bra att du inte kräktes i bilen, det var tillräckligt läskigt när Syrsa gjorde det...