torsdag 10 juni 2010

MH och krig i trädgården

Igår var jag med Maria, Humla (Heddas mamma) och Myran i Bjuv på MH.

Jag gick med och fotade och snackade lite med de andra. Myran började, och jag fick börja med att försvara henne: Maria har slitit som ett djur med Myrans päls tror jag för innan så såg hon mest ut som en nästan vit pudel. Nu är hon faktiskt en brun border! Så säger dom att det syns att hon är lite äldre på pälsen! Så dom fick en föreläsning ;-)

Hundarna var faktiskt så som jag trodde, Humla kan man tro är döv för hon lyfte inte ens på ögonbrynen ;-)

Ska bli spännande att se hur mina är när det är dags!

Idag har jag varit ute i trädgården och rensat upp med sekatören. Nu ser jag ut som jag varit med i ett krig, men jag tror att det blev bra. Fick gå in för regnet vräkte ner.. Får gå ut sen när det håller uppe och rensa upp det jag klippt bort...

2 kommentarer:

Heddas uppfödare sa...

Jag tar tacksamt emot växter upp du drar upp några med rötterna!

Fick du fotona?

Ida&terrierna sa...

Japp Maria det fick jag! Gillar den med Myran när hon har rumpan mot overallen!Ska se om nått kommer upp med rötterna!