fredag 18 juni 2010

Infångad fox...

I morse på väg till jobbet, var jag ju rätt yrvaken och trött.
Så plötsligt får jag syn på nått vitt och brunt som far runt på vägen och en tant som står och hoppar upp och ner och viftar med armarna.
Då gick det upp ett ljus för mig så jag tvärnitade, jag kom på att det där har jag sett mååånga gånger!!
Jag gick ut på vägen och sa hej foxen vi har ju setts förut!! Det var alltså ett stycke släthårs fox som var ute och rände! Eftersom han är tillverkad av en av mina hundtanter så har jag träffat innan han flyttade hemifrån. Talade om för tanten att jag också har fox och att jag kände Lena.
Fick lite valppussar och det kändes bra att ha gjort tanten så glad så jag styrde vidare mot jobbet rätt nöjd!!

2 kommentarer:

Heddas uppfödare sa...

Rymmer alla foxar så snart de får chansen?

Ida&terrierna sa...

Nja, inte Selma men foxpojkar är lite sånna ;-)