måndag 21 juni 2010

4 döingar

Albin är en sann mördare! 4 gånger idag har han dödat sork, nu hoppas jag bara att han inte grävt ner nån under altanen......

Vi är inte pigga i denna familjen just nu, eller djuren är det men inte jag och Anders. Jag har dragit på mig en förkylning så här till mina lediga dagar och Anders har en infektion han också.
Men tills på fredag ska vi vara pigga för vi ska fira midsommar och mammas födelsedag. Ska bli skönt att äntligen vara lite lediga och åka till mamma, pappa och Selma.

När jag orkar ska jag lägga in bilder på hur man firar att man blivit SE VCH. Men jag kan säga att det igår snabbmat, sushi,present, Orreforsglas med dricka i (Hedda säger att det är sånna som hennes uppfödare är rädda att så sönder ;-) )
Nu vet ni vad som komma skall iallafall ;-)

1 kommentar:

Cathrine sa...

Krya på er!
Får ni några minuter över så får ni gärna höra av er - vi kanske kan få till en träff!