lördag 7 februari 2009

Ett brott, vem är skyldig??

Ledig helg och jag håller på med projekt tömma tvättkorgen! Så var jag längst ner i botten där kavajen som jag hade på My dog låg.
När jag skulle stoppa in den i maskinen tyker jag att fickan på ena sidan såg konstig ut. Tar ner handen i fickan men va? Ingen ficka kvar? Någon har ätit upp fodret!
Men det jag inte fattar är vem som gjort det och när det gjorts. Det måste varit nån på utställningen när den hängde över min stol. Men då är det ju nån hund vi inte känner, men det borde väl ägaren ha märkt i såfall? Sen vi kom hem har den legat i tvättkorgen och där kan ingen äta sönder den... Mycket märkligt!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Nu hände det igen!!! Vad är det med dina hundar egentligen... Erkänn att du tränar dom på att sno saker så du ska ha nåt kul att skriva om i bloggen ;-)