onsdag 18 februari 2009

Den lediga dagen bara försvann

Så idag är det jobb som gäller igen, Jonas har precis åkt till Gbg på kurs så det betyder att ikväll kommer Albin vakta huset och Selma kommer sitta och vänta.

Igår var jag på apoteket och hämtade medicin, har frikort och om det nu inte hade funnits så i det här landet att man inte behöver betala medicinen när man kommit upp till en viss kostnad skulle jag betalat nästan 8000 igår! Det är helt sanslöst för så himla mycket var det inte....

Igår var vi på Linnekulla och Albin fick rejsa runt i deras trädgård och jobba hårt med att pinka över Woodiis alla pinkfläckar. Det måste varit jobbigt för han somnade när vi kom hem.

Om Maria har mer ont i armen i dag är det mitt fel. Hon hjälpte mig att snygga till det sista på Hedda. Det var inte så mycket så jag hoppas inte det ska ha blivit värre!

Imorgon kommer hundarna bli glada, Maria är så snäll och kommer och tar ut dom!

Nu ska jag göra lite nytta innan det är dags för jobbet, jobbar kort pass som tur är. Imorgon är det ett långt pass...

2 kommentarer:

Cathrine Jonsson sa...

Massa massa jobb för er nu för tiden. Hoppas på att det är övergående. Men finfint i kassan ;).

Kramar

Anonym sa...

Ha nu en skön helg!