måndag 25 februari 2008

Måndag igen....

Fast för min egen del spelar det ingen större roll vad det är för dag, när man jobbar som jag kan en måndag lika gärna kännas som en lördag.

Helgen har bestått av strömavbrott, först ett på flera timmar som började på fredags kvällen och varade tills midnatt ungefär. Sen ett på lördags kvällen men det var bara ett kort.

I går var Selma på sin andra utställning. Hon kom sist av tre. Jag måste lära mig hur hon fungerar också, hon är väldigt olik mina tidigare foxar och är väldigt olik Albin också... Nu vet jag lite mer hur jag måste göra i fortsättningen...

I morrn blir det läkaren för mig, har ställt min diagnos själv. Bihålorna mår inte alls bra. Får se om läkaren också säger så.

Hundarna har en vilodag hittills, får se vad det kan bli lite senare idag. Tyvärr orkar inte denna matten så mycket för tillfället. Kan inte böja mig heller så det funkar dåligt med mindre hundar nu...

Inga kommentarer: