torsdag 13 september 2012

Allt är relativt...

Idag är jag trött på peggen i magen (den som ger mig sondmat) Den skaver och är bara i vägen. Men visst allt är relativt, jag googlade lite på GBP som gått fel och insåg vilken tur jag haft! Det finns ju en del som dött, en del som mist ben så jag ska väl egentligen inte gnälla men det kanske jag kan få göra iallafall ;-)

Idag var det en väldigt trevlig överraskning i brevlådan, istället för en krya på dig blomma var det en peng som ska gå till kläder. Tack älskade moster, lillebror och Göran! Jag blev så glad!

Jag försökte få tag på kliniken som gjorde min operation när jag låg på sjukhuset men fick inget svar. Men igår pratade jag med dom, det kändes bra och deras kontakt med mig kommer att vara oftare än brukligt. Det är ju inte deras fel att allt gick åt skogen men det är skönt att jag får extra support!
Det var dock lite skrämmande om hur lång tid hon trodde peggen skulle sitta. Jag hoppas inte det blir så länge för den stör mig verkligen!

Inga kommentarer: