lördag 16 april 2011

Kattungarna är stora nu

Idag är det ett år sen katterna föddes, nu är de stora killar.

Allan ska fira med leverpastej. Nittio är borta igen, den här gången tror jag inte att han kommer hem. Har hört att det finns nån katthatare i närheten, Nittio är ett lätt offer. Han är så kärvänlig och go den katten. Har aldrig haft en katt som han. Nu får Allan stanna inne tills han varit hos veterinären, jag hoppas att han inte försvinner sen. Jag har inte gett upp hoppet, kanske sitter min lille bebbe här ute nån dag och skriker högt. Kanske är han mig förlorad, men jag hoppas verkligen inte det! Men tack och lov har vi ju Allan!

Grattis Allan, Nittio (var du än är) Bam Bam och Nisse

Bilder på dessa killar kommer senare

1 kommentar:

Cathrine sa...

Hoppas verkligen han kommer hem igen. Kram