söndag 10 april 2011

Hedda 3 år

Idag är det tre år sen Hedda, Margit och Elliot föddes! Hedda fick present redan igår av Fredrik och Maria. De var här på middag, Fredrik anande inte att det var hit han skulle på överraskingsmiddag. Det verkade blivit väldigt uppskattat. Vi håller våra tummar hårt för dig idag!

Dagen är inte riktigt planerad, men tvättmaskinen går för fullt och jag tänkte torka ute. Får passa på innan det blir för mycket pollen. Bilen skulle Anders snygga till och jag måste fixa till ryamattan, den luktar inte gott!

Annars får vi se, vet hur Hedda skulle vilja fira sin födelsedag, får se om vi hinner med det!

3 kommentarer:

MariaL sa...

Det gick bra!!! Det blir nog några öl ikväll, en Tattinger och lite god mat!

Grattis Hedda!!!

Cathrine Jonsson sa...

Grattis Hedda (även här) Din matte är duktig på att komma ihäg bemärkelsedagar. Det är inte jag (Niilaz fyllde förra veckan) men inte kom jag ihåg det. Men han firades lite mer idag efter championatet... =)

Mia sa...

Hej, hittade hit in via Maria Erlandssons hemsida, jag har även en avkomma från woddi, men vi bor uppe i norrland. :)

/Mia