tisdag 27 april 2010

Dumma lilla hund

Hedda har mycket svårt att förstå vad de där små krypen är som bor i gästrummet är!
Igår tänkte hon som så, jag tar och smakar på en så vet vad jag vad det är.
Jag kom till undsättning och ingen skada skedd men hon kan inte förstå vad det är och varför vi inte ska gör slut på dom! Både Anders och jag har försökt förklara för henne men hon tittar på oförstående på oss...

För er foxmänniskor vill jag meddela att jag och Albin inte kommer till specialen i år, jag måste jobba! Vi ses nästa år hoppas jag!

5 kommentarer:

Heddas uppfödare sa...

Hon måste vara rädd om Nisse!

Ida&terrierna sa...

Det var inte Näcken Nisse hon skulle äta upp, det var han vi ska ha kvar. Vet inte vad det är för mördarfasoner Hedda lider av ;-)

Cathrine Jonsson sa...

Hon är kanske inte nöjd med erat val ???

Anna, Nisse och Laban sa...

Halloj Ida, hoppas allt är bra? Är extremt dålig på att kolla webbplatser numera och har lagt av med Vovve helt. Men efter att ha ögnat igenom din blogg ser jag att livet verkar lunka på rätt bra för dig? Och grattis på födelsedagen i efterskott!
Många kramar
Anna, Nisse och Laban

Heddas uppfödare sa...

Ada vill gärna se en ny bild på Nisse!