lördag 10 april 2010

Älskde lilla brun!

Idag är ingen vanlig dag, idag är Heddas födelsedag! Hurra hurra hurra!!

Fy fasiken vad tiden går fort, på ett sätt känns det som hur länge sen som helst när jag och Albin gick på spårkurs men samtidigt så var det ju nyss som Maria pratade om valparna som skulle komma. Det är två år sen, men då visste jag inte att ett av de där 3 små bruna marsvinen skulle flytta hem till mig.

Jag minns inte riktigt hur gammal Hedda var första gången jag såg henne men hon var typ stor som en stor hamster eller råtta utan rälig svans. Det var iallafall den kvällen när Maria frågade mig om jag ville bli fodervärd. Jag har aldrig ångrat att jag svarade ja!
Hedda ger oss verkligen så mycket.Hon reder ut allt hon hamnar i, hon är öppen och social utan att bli som en påträngande labrador (förlåt Matilda och Ada men det brukar heta så)

Hedda är helt enkelt en stjärna i allt hon gör och hon är vår allra bästaste lilla bruna kompis!

Ikväll kommer Fredrik och Maria för att fira mig, Fredrik och så Hedda såklart!

1 kommentar:

Cathrine Jonsson sa...

Grattis Hedda! Bra jobbat att du tassade in i Idas liv. Det är ni väl värda båda två!