torsdag 25 mars 2010

Våren har äntligen kommit!

Ett tag kändes det som våren aldrig skulle komma, men nu är den här! Jag och Albin har varit ute i trädgården och räfsat, eller jag räfsade och han lekte med en leksak. Hedda fick vara inne så länge, hon löper och jag litar inte på dom två för fem öre. Hedda är visserligen vansinnig på honom men det är ju inte att svära på att inte nått kan hända. När jag räfsat klart så bytte jag hund och Hedda fick hjälpa till i källaren.

Nu ska jag fortsätta här inne och göra snyggt så det är fint inför helgen, jag har jobbhelg men man vill ju ha fint iallafall. Vi får nog lite besök i helgen av Anders kompisar och då kan det ju va trevligt om det inte ser ut som kriget ;-)

Jag längtar tills jobbhelgen är över och det är påsk, vi är lediga båda två och vi ska umgås med Anders familj.

Dax att ta tag i hemmets sysslor, ikväll blir det våfflor!!

Inga kommentarer: