torsdag 11 mars 2010

På väg mot pensionen.....

Jag är ett steg närmare pensionen nu, trots att jag bävat för dagen jag skulle fylla 30 så har dagen flutit på fint. Lite äldre känner jag mig förstås. Lite förvirrad är jag också, glömde bussnyckeln i fickan så jag fick köra tillbaka till jobbet med den. Nu skulle jag ändå in där och hämta grejer men det fanns inte i planen att glömma nyckeln i fickan ;-)

Har varit i sväng på stan, var på Cervera och kollade. Har fått presentkort av jobbet, hittade en fin ljuslykta.

När jag kom hem stod det så fina tulpaner och ett kort till mig på soffbordet, tack älskling!!

Nu ska jag skriva handlelista och så är det hundarnas tur, vi ska handla allt inför helgen när Anders slutat. Blir väl nått litet firande när vi kommer hem också tror jag ;-)

Alla ni som smsat mig, tusen tusen tack! Min mobil har för tillfället galna mobilsjukan eller nått så jag kan inte tacka!!! TACK TACK!!

Inga kommentarer: