tisdag 19 januari 2010

Tisdag, trött och ja.....

Idag är det alltså tisdag om nån skulle ha missat det ;-)
Jag är ohyggligt trött, är nog egentligen inte helt redo att vara tillbaka på jobbet men man kan ju inte ligga hemma hur länge som helst... Men jag är ledig onsdag och torsdag så det ska nog gå bra.

Imorgon ska jag till sjukhuset, jag har under hela mitt liv varit mycket på sjukhus så det är inget jag tänker så mycket över. Men det finns några saker som jag inte tycker om eller är rädd för och det är bland annat det som jag tror kommer hända imorgon. Kameraundersökning av näshålan... Tänk er hur det låter och känns.... Slutar andas bara jag tänker på det...

Idag är det Pippis födelsedag, sättet Fredrik och Maria hedrar hennes minne tycker jag är otroligt fint!

2 kommentarer:

Foxlifford sa...

Lykke til imorgen!:-) Vi tenker på deg!:-)
Klem fra Torild, Maje og Frida

Cathrine Jonsson sa...

Låter inte supertrevligt precis att filma de gångarna.... Hoppas det hjälper bara!
Kram