torsdag 8 januari 2009

Snö, lite dum hund och tomt i sängen...

Just nu så vräker snön ner så dags nu kan man tycka, men hundarna gillar snön. De är ute i trädgården mycket och leker. Det är dock kallt säger Selma. Men hon har växt ur alla täcken...
Men inne är det varmt vid kaminen, problemet är att Hedda som gärna ligger nära kaminen inte går därifrån när hon blir för varmt utan hon ligger kvar och flåsar som en galning. Så blir hon så varm att hon inte orkar flytta på sig.. Mycket korkat!!

Det börjar bli tomt utan Albin, men han har det bra på sitt kollo. Han får en massa god mat (som han inte alltid vill äta, men julgranskulor är tydligen gott) Men nu tycker jag att Hedda kan sluta löpa så Albin kan komma hem igen!! Det är tomt i min del av sängen på natten, ingen Albin som värmer mig!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej o tack för senast! Jag blev oxå sjuk sen, i måndags kväll började jag känna mej krasslig och i tisdags var jag helt däckad. Feber och dum hosta. Så till sist fick även jag lite julsemester ;-)

Cathrine Jonsson sa...

Fritt boende....!!! Låter spännande men skulle inte ni till Danmark då?