måndag 12 november 2007

Malmö valp igår

Ja igår efter att jag hade slutat jobba styrde vi mot Malmö. Albin var tvungen att låta på vägen in men så fort vi kom fram till veterinärbesiktningen så blev han helt tyst och var så resten av dagen där inne.
Albin skötte sig mycket bra, Susanne lånade honom lite. Jag vet inte riktigt vad de gjorde men han verkade nöjd när han kom tillbaka iaf ;-)
När det var dags att gå in i ringen så hade jag inga större förhoppningar för de andra valparna hade mer kropp än vad Albin har. Men det gick bra iaf. Han vann sin klass och blev 2:a bästa hane. Så det är jag nöjd med!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis! Kul att det gick så bra.

Anonym sa...

Grattis va kul för er!! Även om man är i staketåldern så finns det ju förutsättningar :)

Anonym sa...

Jag försökte göra lite handlingsövningar men han fattade inte riktigt, trist för jag hade spring i benen. Lenas valp fattade inte heller. Konstiga hundar ni har...

Anonym sa...

Jag testade även att hålla fast dom mellan bena men då blev dom lite stirriga. Inga riktiga jaktfoxar heller ;-)

Anonym sa...

Jag håller på med en broschyr på jobbet tillsammans med en som heter Albin, jag tycker att han är så liiiiiiiiiten. För jag tänker bara på hundvalpen Albin ;-)

Anonym sa...

Dags att uppdatera lite kanske. Som om det inte händer saker med två valpar i huset... Do it!