söndag 15 mars 2009

Uppdatering

En stund sen jag skrev sist. Vad har då hänt sen sist? Jobbat och jobbat och sovit lite kanske och blivit äldre.....

I fredags var jag i tjänst som kennelflicka/fåraherde. Jag var lite nojjig att jag skulle komma in till fåren och hitta ett dött lamm eller ett lamm som inte kunde komma ut. Jag sa till fåren att de kunde väl vänta tills Maria och Fredrik kom hem. Fåren var mycket lydiga så jag klarade mig!

Igår när Maria och Fredrik var här så berättade Maria att jag får äran att döpa de två lammen som kom sen på kvällen i fredags så nu ska jag bestämma mig! Kungligt tema är det!

Igår kom mamma, pappa och Rasmus hit. Fira mig stod på schemat, var mycket trevligt men det slutade med en magsjuk sambo( måste bara skriva att han inte var för full som man skulle kunna tro) Jag känner mig inte sjuk och jag hoppas att det är bara han som har magrabies så att vi andra klarar oss!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej,nu har vi kommit hem.Resan gick bra.Stackars Jonas,hoppas att han blir frisk snart,och att han inte har smittat oss.Tack för en trevlig kväll med trevliga och glada vänner. Kram Mam

Cathrine Jonsson sa...

Urk, magsjuka är bland det otrevligaste man kan få.....