fredag 6 mars 2009

Ja tack Maria!!

Vi behöver "kom ihåg piller" en stor burk tack! Det är inte så att vi gillar att köra runt på spett och slägga vi är bara lite förvirrade ;-) Men jag skyller å att jag inte var helt som jag skulle när vi skulle hem, det var nått fel på mina skor. De gick inte åt samma håll som mina fötter eller nått sånt ;-) Hem kom vi iaf och upp för trappan kom jag också!
Tack för en himla trevlig kväll!

Just nu är det ingen på jobbet som känner nån glädje, det ska sparas så många miljoner. Folk ska bort och så ska vi jobba varannan helg. Jag fick ångest när jag tänkte på att om jag inte byter jobb och om schemat inte ändras ska jag tilbringa varannan helg på mitt jobb i 36 år... JAG DÖR!!! Ja ja visserligen vet jag inte ännu om jag får behålla mitt jobb eller om jag ska flyttas. Men vi är 4 som jobbar dag och det ska det förbli men min tjänst ska bort så vi får väl se... Jag trivs och vill inte flyttas på....

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas det löser sig med jobb och allt.

Trevlig helg!

Anonym sa...

HEJ,VI TAR MED OSS EN STOR PÅSE KOMIHÅGPILLER NÄSTA HELG NÄR VI KOMMER.dET HAR BEHÖVTS LÄNGE.FINNS DET TVÅ TILL SÅ FÖRVIRRADE MÄNNISKOR TILL? NEJ,DET GÖR DET INTE OCH JAG TALAR AV ERFARENHET.HON SOM HAR SKORNA FEL, ÄR JU MIN DOTTER OCH HAR VARIT DET I SNART 29 ÅR.OCH I SANNINGENS NAMN SÅ SKA JSG SÄGA SÅ BLIR DET BARA VÄRRE OCH VÄRRE.MEN VISST ÄR DOM CHARMIGA OCH GOA. JAG ÄLSAKR DOM BÅDA.KRAM MAM/SVÄRMOR

Anonym sa...

Är det ärftligt?

Anonym sa...

Nej det finns inga studier på att det skulle vara ärftligt!