onsdag 14 januari 2009

Albin har kommit hem!

Äntligen är Albin hemma! Han har varit på semester hos mina föräldrar sen annandagen!
Han verkade nöjd med att vara hemma, gick direkt och la sig för natten i min säng. Nu ligger han brevid mig och tittar till mig då och då...

Febern bor fortfarande kvar här.. Hoppas den försvinner snart!

I går morse tänkte jag på att jag inte sett Olga på hela måndagen. Jonas började leta, jag trodde hon var instängd nånstans. Det var en mycket upprörd katt Jonas hittade inlåst på vinden! Stackars Olga! Hon var SÅ hungrig!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tycker Olga kan lära sig något av det där! Att man ska komma när man kallar och att hålla sig framme!

Ida&terrierna sa...

Fast till Olgas försvar kan jag säga att hon svarade när vi kallade på henne, fast vi hörde det ute genom ventilen ;-) Så hade jag ju låst in henne såhon kunde inte komma hur gärna hon än ville! Elaka jag!

Anonym sa...

Härligt att hela flocken är samlad igen.