torsdag 4 augusti 2011

Smärta i ett nytt begrepp

Jag tycker inte att jag är gnällig, har varit med om en del genom mina 31 år saker som gör ont och saker som gör mer ont och saker som gör ONT och nu har jag varit med om nått som gör mer än ONT tror hellre jag föder barn...
Orsaken är detta http://www.vardguiden.se/Sjukdomar-och-rad/Omraden/Sjukdomar-och-besvar/Njurbackeninflammation/
Läkaren frågade inte om sjukskrivning, jag sa inte heller nått för jag kände mig inte så sjuk just då så jag tyckte väl att det här är ju inte så farligt så jag har jobbat en jäkla massa timmar med detta.

Igår kväll fick jag igen för det, ONT illamående och det sticker i huden så idag på min lediga dag bor jag i soffan, hundarna övervakar mig så jag överlever (det ser ut så iallafall) till och med Allan ligger på soffan och glor på mig. Snart ska det väl ha vänt, det måste det för jag har inte tid med detta mer. Jag ska ju jobba extra nu innan mina kära arbetskamrater kommer tillbaka från sin semester och på lördag ska vi på Jumbo Run med jobbet.

Annars händer inte mycket, vi jobbar och jobbar och fixar med huset. Albin och jag ska på en utflykt med Lena och Signe i september men det får ni se mer om när vi varit i väg.

Inga kommentarer: