onsdag 15 juni 2011

Konstigt sår...

Igår kväll när vi satt vid tv´n höll Albin på att stöka och klia sig eller han försökte han nådde inte dit "kliet" var. Tittade på honom och ser ett hål!! Det en precis runt, inte så djupt och inte så fint. Undrar vad f*n detta är! Det ser ut som någon skjutit med luftgevär på honom.....
Hoppas det läker fint!

Idag kommer det hem en ny gräsklippare, evighetsmaskinen dog när jag klippte. Tack snälla svärfar för nya klipparen! :-D

Annars är det mkt bröllopsplaner. Anders syster ska gifta sig inom kort. Hundarna har vi fixat passning åt, Hedda ska hem till sina rötter och lära sig att veta hut och Albin ska hem till sin halvsyster och ha lika kul som när vi var i Luleå. Fast nu finns hans systersöner och systerdöttrar där också. Blir nog en upplevelse!

Nu är det det där med kläder kvar, Anders kostym är inlämnad, den var för stor. Nu är det skjorta kvar. Men för mig är det hela kitet kvar men tror jag vet vad det blir. Man vill ju va lite fin en sån dag!

1 kommentar:

Desireé | homeanddesire.se sa...

Åh, det är så svårt med utstyrsel till bröllop tycker jag... Jag ska fixa något att ha på mig till Vilmers dop i slutet av juli också... Svårt! Framförallt när man inte har sin vanliga figur...