lördag 20 februari 2010

Gratis hundar och en j-a massa snö skänkes!!

Hundarna har kommit på hur man rymmer, visst är det kul att Albin dövöra också har kommit på hur man gör. Så nu turas dom om att göra sin husse och matte gråhåriga...

Snön håller på att göra mig galen, den ligger på taket och trycker på så det blir ju inte så bra. Anders är dessutom sjukskriven och kan inte göra nått, men imorrn får vi hjälp både med det och att vattenpumpen fått hicka. Ibland, men då bara en minut eller två vill jag bo i lägenhet och inte behöva bry mig. Men det går över efter nån minut. Skulle aldrig byta ut mitt lantliv mot ett stadsliv. Jag kan tänka mig att nån gång i framtiden flytta, och bli ö-bo men aldrig stan eller samhället.

Är mitt uppe i planeringen av mitt födelsedagskalas. De som jag inte kan bjuda nu tänkte jag ta senare i vår...

Nu har vi iallafall ström och vägarna är plogade, hundarna sover. Jag ska röja upp i köket och fixa nått att äta. En rätt skön lördag iallfall trots att jag har jobbhelg.... Längtar tills tisdag då vi ska till Ängelholm....

1 kommentar:

Cathrine sa...

Tufft att Anders är sjukskriven, hoppas han är pigg snart igen. Livet på landet kan vara tungt ibland - men ni har det så fint så vem vill byta mot det!!!

Kramis