torsdag 10 januari 2008

Tomt i huset....

I onsdags eftermiddag opererades Jonas (min sambo), tonsillerna togs bort. Jag skulle hämtat hem honom idag men han hade blivit sämre och fick inte lämna sjukhuset. Han svullnade enormt i halsen och jag blev riktigt orolig... Det var inte roligt att lämna honom för att åka hem till hundarna. Har pratat med honom senare och jag känner inte igen hans röst. Hoppas han får komma hem imorrn!

Imorrn om allt går bra med Jonas så ska jag åka och hämta vår nya familjemedlem. Katten Olga! Först ska hundarna aktiveras tillsammans med Karoline, Lakrits och Russin.

Albin har käkat nått han inte borde, trä tror jag. Veden ska få sällskap med gröt, det funkar ju på samma vis som sparris..

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag vill se kattfoton!

Ha det gott, många kramar från Anna

Skapligt Enkelt sa...

Hej!

Kul att se inlägg från dig igen. Hoppas att gubben snart blir bra igen och att allt är bra förövrigt!