måndag 22 oktober 2012

Det går framåt

Det går framåt med mig. Det går stadigt nedåt på vågen, det går lagom fort. Bra det!

Jag har börjat jobba och allt är väl som vanligt. Det kändes som om den dagen aldrig skulle komma när jag låg på sjukhuset och insåg att jag varit på gränsen och vänt. Vissa dagar så kändes det som att de kunde lika gärna sagt att jag skulle bestiga ett berg det hade varit lika lätt. Men sakta sakta blev jag bättre!
Det är fortfarande jobbigt att lära sig att äta, men det går och det är bara att kämpa! Det är lite svårare för mig än för andra då jag fick vara utan mat i flera veckor.

Hundarna är det bra med, Hedda är anmäld till utställning. Får väl se hur det ska gå. Roligt att komma ut iallafall!

1 kommentar:

KG sa...

Hamnade här av en slump.. Otäckt att läsa dina tidigare inlägg. Hoppas du mår bra (bättre iaf) idag och att det går bra fortsättningsvis också..