måndag 29 juni 2009

En helg i Småland

Vi har spenderat hela helgen i de småländska skogarna, det är himla trevligt att komma "hem"
I lördags var vi på Öland, jag och kompisarna upptäckte en ny sport mörkerbadminton ;-)
Hedda hon stal mat från Martins tallrik, superstark salsa. Jisses...

I söndags när vi skulle hämta mat mamma och jag skulle vi tagit deras bil, men vi tog min. När vi nästan var hemma så blev bilen för varm. När vi sen skulle hem på eftermiddagen var bilen helknäpp och blev för varm hela tiden. Gick bara att köra kanske 100 m innan den larmade igen att den var för varm. Tog en evighet att köra tillbaka. Men vi kom hem, med en annan bil. Men Selma och Rasmus som skulle ha följt med hem fick stanna kvar. Jag hoppas att min bil blir frisk snart.....

1 kommentar:

Cathrine Jonsson sa...

Förstår bilen, man ska inte överanstränga sig i denna värmen. 100 meter i taget är fullt tillräckligt ;) - nä usch det är inte alls skoj när det blir så. Det ska bara funka!