fredag 12 oktober 2007

ÄckelAlbin

Jag fattar inte, antingen är jag trögare eller Albin snabbare än vad Zimon var, jag hinner inte stoppa honom när han tänker rulla sig. Äckligt är det att bada hund som är melerad i bajsbrunt...

Igår kväll tog Jonas och hans jobbarkompisar en snattare, polisen dröjde i evigter och där satt jag utanför hans jobb och väntade. Plötsligt öppnades dörren och jag stod öga mot öga med snattaren. Få sånna otäcka ögon.. Jonas hade fått jobba hårt med snattaren länge, full, labil och hotfull hade dessutom kniv på sig. Han var helt slut när vi kom hem...

I helgen är vi lediga både Jonas och jag. Imorrn ska vi på kurs med Matilda. Sen får vi se vad som händer. Jag hoppas att nått VÄLDIGT kul kommer hända men det får vi se imorrn. Man vet ju aldrig...

1 kommentar:

Anonym sa...

Da er Albin VELDIG lik sin søster Maje, hihihi. Hun kan spille den primadonnaen, men når det kommer til å rulle seg i eller spise skit så er det ingen ting som stopper henne. Da er hun raskere enn sin egen skygge! :-)